W dniach 20-22 maja,
w Amsterdamie odbyło się spotkanie przedstawicieli firmy Ebonite z dystrybutorami
wszystkich marek, należących do bowlingowej "rodziny" Ebonite. Podczas spotkania
mieli okazję zaprezentować swoje nowości i produkty przedstawiciele marek
takich jak Ebonite, Track, Hammer,
Columbia 300, Robby's oraz Power House. Prezentowano m.in najnowsze kule, ich specyfikę, design i parametry.
Zebrani goście mieli ponadto okazję obejrzeć torby dla graczy oraz wszelkiego
rodzaju inne niezbędne akcesoria. Firmy miały okazję przedstawić swoje nowe
loga oraz produkty, które dopiero będą miały swoją premierę ( m.in Firma
Robby's i ich produkt dla graczy - shoes
slider)
Udało nam się namówić czołowych przedstawicieli poszczególnych
marek na krótką rozmowę, dotyczącą najważniejszych biznesowych celów oraz relacji
z klientami.
- Dla mnie najważniejszą sprawą we współpracy z klientami,
jest stworzenie dla nich dobrego produktu, zgodnego z ich oczekiwaniami. Bardzo
ważna w tworzeniu tej relacji jest sfera social media ( Facebook, Twitter,
Instagram), która pozwala na dialog z Klientami, zaprezentowanie im wszelkich nowości, których wypatrują. Columbia 300 jest w trakcie budowania nowoczesnej,
unikalnej strony internetowej tej marki. Uważamy, iż strona internetowa jest
wizytówką firmy - tak opowiedział nam o swojej marce Bugsy Kelly, Columbia 300
Brand Manager.
Bugsy Kelly
Robert W. Reid vice prezydent Ebonite podkreślił najważniejsze cele
spotkania w Amsterdamie:
Katarzyna Krogulecka ( Gemax-dystrybutor Ebonite w Polsce) i Robert W. Right
- Spotkaliśmy się tutaj, by omówić założenia firmy. Chcemy
skupić się na poszczególnych segmentach rynku. Głównym zasadami we współpracy z
Klientami, być wobec nich uczciwym. Mamy dużo planów na przyszłość, po
pierwsze, chcemy aby nasz Manager marki lepiej poznał europejski Rynek, by
współpraca układała się jeszcze lepiej. Jestem bardzo podekscytowany tym, że
możemy współpracować również z Polską, posiadamy świetnego dystrybutora w
Polsce. W Polsce organizowane są ponadto Ebonite
Tour, czyli turnieje pod szyldem
marki Ebonite.
O tym, jaki istotne dla graczy są również akcesoria,
opowiadała nam Tamara Ferguson, Robbys
Brand Manager:
Tamara Ferguson i Justyna Ratajska ( infobowling.pl)
- Naszymi klientami są zazwyczaj nowi
gracze, którzy potrzebują wszystkich dodatkowych rzeczy, akcesoriów. Akcesoria
są bardzo ważne dla graczy. Często uczą się oni nowych rzeczy, potrzebują
dodatkowego wsparcia, a liczne akcesoria
pomagają im w tym sporcie. Na spotkaniu prezentowałam m.in. nowy produkt,
który będzie miał niedługo swoją
premierę - to shoe sliders.
Czy bowling jest popularny w Europie? O to
zapytaliśmy Bettine Lund Ebonite Europe:
Justyna Ratajska ( Infobowling.pl) i Bettina Lund
- Bowling jest wciąż jeszcze średnio popularnym sportem w
Europie. Na pewno nie jest tak popularny, jak np. piłka nożna. Bardziej
popularny jest w grupie grających dla przyjemności, a nie zawodowo. Podczas
naszej prezentacji pokazywaliśmy, jak liczna jest właśnie grupa ludzi, grająca
w bowling np. podczas przyjęć urodzinowych, czy też weekendów. Naszym zadaniem
jest zainteresowanie ich bowlingiem, jako dyscypliną sportu.
Edward F. Gallager
Ebonite Brand Manager
dodał:
Edward F. Gallager
- takie spotkanie, jak to, w Holandii, jest
dla nas bardzo ważne. Przed nami rebranding firmy, przedstawienie nowego
wizerunku. Taka wiedza Jest ważna nie tylko dla naszych Klientów, ale również
dla naszych biznesowych Partnerów. Trzeba pamiętać o tym, że docieramy do
różnych osób o różnych potrzebach. Rynek jest bardzo zróżnicowany. Biorąc pod
uwagę poszczególne segmenty rynku - gracze np. poszukują najlepszej jakości produktu, w jak najbardziej atrakcyjnej
cenie.
Spotkanie w Amsterdamie było przedpremierowym spotkaniem w Europie.
Przedstawiciele wszystkich firm spotkają juz za miesiąc podczas targów Bowl
Expo w Las Vegas.
Infobowling.pl będzie relacjonował tą najważniejszą imprezę na Świecie dla wszystkich sympatyków i zawodników bezpośrednio z Las Vegas gdzie zaproszeni zostali nasi przedstawiciele.