Poniedziałek
23 czerwca to dzień prezentacji produktów grupy EBONITE dla światowych
dystrybutorów. Jak co roku na zamknięte spotkanie, zaproszeni zostali
dystrybutorzy z całego Świata. Prezydent grupy Ebonite, Randy Schickert,
przywitał zaproszonych gości w sali największego (gigantycznego) centrum
wystawienniczego Orlando w USA – Orange Country Convention Center. Sala wypełniona
prezentacjami najnowszych produktów firmy Ebonite, Columbia300, Track i Hammer.
W
czasie jego wystąpienia przedstawił sytuację na rynkach światowych. Od 12 lat
sprzedaż produktów bowlingowych malała. Jednak ostatnie 3 lata, ustabilizowały
sytuację i czas na rozważną politykę sprzedaży. Ostatnio można było zauważyć
duże zmiany w grupie Ebonite. Najbardziej widoczne były zmiany LOGO każdej z
firm. Nowe wzory, nadały im bardziej nowoczesnego wyglądu. To tylko wizerunek zewnętrzny. Prawdziwe
zmiany następują produktach tej grupy. Oto najważniejsze z nich, które można
będzie w nowym sezonie zobaczzyć w sklepach bowlingowych a przede wszystkim na
torach.
Ebonite – marka kierowana dla klasycznych graczy. Osób
ustatkowanych oraz z dużym doświadczeniem.
Hammer – to marka kierowana do odważnych, stawiających sobie zawsze nowe,
życiowe cele.
Columbia300 – marka kierowana przede wszystkim dla ludzi młodych
oraz osób grających rekreacyjnie ( tą właśnie markę reklamują najlepsi na
Świecie zawodnicy grupy Ebonite ).
Track – marka dla prawdziwych techników, czyli zawodników z najlepszą
techniką. Nie od dzisiaj wiadomo, iż to właśnie ta marka generuje jedne z najlepszych
kul do gry.
Największe
zmiany wizerunkowe i nowe kolekcje, będzie można zobaczyć w Columbia300. Nowe
torby, wózki. Nowa kolorystyka wklejek. Nowa technologia zdobienia kul, jaką
już dzisiaj można było zobaczyć na kulach Hammer. Zmiana technologii wykonania
kul na włókna węglowe, oznacza 3 letnią gwarancję. Największy jednak hit i
zmiana nastąpi przy wprowadzeniu tzw:
Bowler ID – to chip wkładany w otwór na palec zawodnika w kuli. Podczas
rzutu zarejestruje parametry rzucone kuli i przekaże je na telefon lub PC
zawodnika. Teraz każdy będzie mógł sam kontrolować parametry oddawanych rzutów.
Technologia oferowana będzie już od jesieni 2014 w 3 wariantach. Wariant dla
zawodnika, podający 3 parametry rzucanej kuli, wariant dla Pro-shops –
pokazujący 6 parametrów oraz wariant dla trenera z 12 parametrami. Zapowiada
się więc rewolucja w kontroli rzutu kulą.
Zmienia
się też podejście firm w wsparciu technicznym. Teraz firmy postanowiły na stałe
związać się z najlepszymi zawodnikami, którzy nie tylko mają grać określonym
sprzętem ale przede wszystkim będą wspomagać swoją wiedzą i doświadczeniem
producentów sprzętu w tworzeniu nowych linii produktów.
Track
wprowadza poprzez swoją stronę internetową, możliwość doboru najlepszej kuli.
Oznacza to, iż każdy może na stronie Firmy Track, wpisać swoje parametry a
system dobierze najlepszą kulę. Warto skorzystać, aby kupić kulę dobraną przez
firmowych fachowców a nie kulę polecaną, kiedy każdy ma swoje indywidualne cechy.
Już
we środę na tzw. otwartym pokazie Trade-Show, zostaną zaprezentowane wszystkie
nowości a następnie powoli trafią do sprzedaży. Ok. sierpnia-września również w
Europie.